Agnės Jagelavičiūtės kelias į populiarumą prasidėjo nuo 2002 metais dalyvavimo pirmajame Lietuvoje realybės šou „Akvariumas“. Būdama dar antro kurso studente, moteris apsigyveno stikliniame name prie prekybos ir pramogų centro „Akropolis“, Vilniuje, kur kartu su kitais dalyviais, buvo stebima 24 valandas per parą. Nors realybės šou Agnei Jagelavičiūtei laimėti ir nepavyko (liko antra), tačiau ji vienintelė iš šio šou mėgaujasi neblėstančiu žiniasklaidos dėmesiu iki šiol. 

Tvirtą charakterį „Akvariume“ pademonstravusi moteris po realybės šou neliko nepastebėta – sulaukė pasiūlymo prisijungti prie „TV pagalbos“ komandos. Prie socialinės dokumentikos laidos Agnė Jagelavičiūtė pradirbo 5 metus su dvejomis trumpomis pertraukomis.

2014 m. Agnė Jagelavičiūtė pristatė Lietuvoje ir visame pasaulyje dar negirdėtą verslą – stiliaus konsultacijų portalą internetu www.StiliuSOS.lt. Šioje platformoje kiekvienas žmogus gali kreiptis į stilistą su stiliaus klausimais ir gauti išsamią arba trumpą konsultaciją per 24 valandas. 2016 m. ši platforma prasipletė iki elektroninės parduotuvės, kurioje įsikūrė stilistų atrinkti Lietuvoje bei Europoje žinomi prekės ženklai, parduotuvės bei butikai.

2015 m. gegužės mėnesį buvo pristatytas pirmasis „Virtuvės mitų griovėjų“ (VMG) mados žurnalo „VMG Ikona“ numeris, kurio vyriausiąja redaktore tapo Agnė Jagelavičiūtė. Pirmojo leidinio tiražas – 20 000, dėl didelės paklausos po kelių savaičių išleista dar 10 000 žurnalo kopijų. Vėliau žurnalas pervadintas į „Aš Ikona“, leidžiamas kas ketvirtį. Kartu su žurnalu buvo pristatytos ir „Aš ikona“ darbo knygos. Kasmet žurnalo gimtadienio proga rengiamas pramogų pasaulio žvaigždes suburiantis renginys, kurio dėmesio centre visuomet atsiduria Agnė Jagelavičiūtė. 

2017 m. pavasarį Agnė Jagelavičiūtė pristatė pirmąją savo suknelių kolekciją pavadinimu VIENA – tai 46 vieno modelio suknelės, kurių kiekviena yra iš skirtingo audinio, todėl kiekviena suknelė yra vienetinė. Pirmoji kolekcija buvo išpirkta per mėnesį. 2018 m. ji išleido antrą suknelių kolekciją pagal tą patį konceptą – 42 to pačio modelio suknelės, tačiau kiekvienos iš jų audinys yra unikalus.

2017 – 2018 m. populiarėjant socialiniams tinklams Facebook bei Instagram, Agnė Jagelavičiūtė tapo labiausiai sekama Lietuvos įžymybe socialiniuose tinkluose. 

2018 m. rudenį išleido pirmąją jos knygą moterims apie stilių “Tu turi ką apsirengti”. 

Be kita ko, Agnė Jagelavičiūtė prisideda prie labdaringų veiklų bei įvairių socialinių akcijų. 2013 metais vykusio BTV paramos koncerto paminėti „Raudonos nosies dieną“ metu (BTV „Raudonos nosies diena“, skirta padėti skurdžiai gyvenančioms šeimoms), prisižadėjo, kad jeigu bus surinkta didelė pinigų suma – ji nusiskus plaukus. Choreografo Jurijaus Smorigino ir Agnės nutarimu, jiedu patvirtino, kad jei suma pasieks 230 tūkst. litų, A. Jagelavičiūtė tikrai nusirėš plaukus vardan geranoriškų tikslų. Tikslas buvo pasiektas, todėl ji nusiskuto plaukus tiesioginio eterio metu. 

Moteris taip pat kuria teatro drabužius. 2011 metais Mariaus Ivaškevičiaus pjesei „Išvarymas“, Agnė Jagelavičiūtė sukūrė drabužius, 2012 m. ji prisidėjo prie spektaklio „Saulės smūgis“ aktorių įvaizdžio kūrimo. Vėliau moteris debiutavo ir kine – jai buvo patikėta kurti režisieriaus Romo Zabarausko filmo „We Will Riot“ („Streikas“) herojų įvaizdį.

Agnė Jagelavičiūtė yra išleidusi tris kulinarines knygas, išbandžiusi televizijos laidų vedėjos rolę, vedė infošou „Paparacai.lt“, „Aš stilistas“, „Žvaigždutės“, pokyčių laidą „Grožio fabrikas“ ir dalyvavo įvairiuose projektuose.